Bildgalleriet!!!

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare chipp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 829
C

chipp

hej någon som vet när det kommer kunna gå att sända in bilder igen :confused: nu när jag väl har superfina bilder vill man ju lägga upp dom:rofl: Det är ju alltid roligt med nya bilder i galleriet:D

Sv: Bildgalleriet!!!

Nu bör Bildgalleriet fungera igen.
Jag har även lagt in några nya månadens bilder under Årets bilder 2006.

Jag vill uppmana alla att rösta på bilder de verkligen gillar. Leta gärna lite innan ni röstar också.

Visst är vissa fotografer väldigt talangfulla, men just nu är det nog lite väl många bilder från sådan som tidigare har bilder bland årets bästa, anledningen är troligen att man hittar dessa lättare och röstar på dem med bra betyg.

Rösta på nu ;)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Krålus
·
Fritid Jag har en Nikon D7100 och har fotouppdrag under helgen. Jag ska fota under våra bedömningar och bilderna ska numera läggas upp i en...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: lizzie
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
36
· Visningar
1 741
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈