Bildtråd 2012

Sv: Bildtråd 2012

Bild på min dam.
32865110.jpg
 
Sv: Bildtråd 2012

Nästsista bilden :love: :love:
Gud vad jag längtade efter sommaren nu. Eller våren, åtminstonde..

Ja den är fin :love: Kan dock inte ta kredd för den själv, utan det är förra ägaren som fotat. Men man blir ju verkligen sugen på grönt gräs och lite värme!
 
Sv: Bildtråd 2012

kl

Satan vad snö endel har.
Bara dagar kvar tills vi hämtar hem vår -10a. Då kommer det bilder vill jag lova ;)
 
Sv: Bildtråd 2012

Visserligen från november förra året, men jag har suttit och tömt kameran först idag:o
P1070054.JPG


dottern börjar växa i hästen
 
Sv: Bildtråd 2012

Men jisses vilken duktig liten tös du har! Ser superstabilt ut!
 
Sv: Bildtråd 2012

Ja den är fin! :) Är mest glad att hon har bruna ögon och inte blå i allt det vita då jag inte är jätteförtjust i blåa ögon :P
 
Sv: Bildtråd 2012

Vilken härlig dag vi haft idag. Underbart soligt och bara någon enstaka minus. Som gjort för lite kul med hästarna...
32874716.jpg

32874717.jpg

32874718.jpg

Jag red Rocket också men det blev inga bilder då...men dagen till ära har vi travat med ryttare och det gick hur fint som helst.
 
Sv: Bildtråd 2012

Vi hade också underbart väder här! Stella ville bara sola och tigga godis. :D

Får väl bli premiärbilden på Stella i den här tråden. :)

st-2.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 555
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Har nu i mer en 3 år varit medryttare på en häst nu är det så att ägaren och jag funderar på att göra ändringar i de kontrakt vi har för...
Svar
4
· Visningar
3 177
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ Jag behöver älta lite. Hoppas att det är okej och jag kan få lite nya infallsvinklar? Eller så får jag bara bekräftat det jag redan vet...
Svar
0
· Visningar
811
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Precis som rubriken lyder. Jag har gått och funderat på detta med foderhäst en tid nu. Väntar på den ultimata dealen- där jag på något...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Nybörjarponny!
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp