Länkar en bild när jag trivs som bäst med mig själv i en härlig känsla av rockabilly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är jag när jag trivs som bäst:
![]()
Det låter som jag, men jag känner inte igen att någon annan än jag brukar hålla i minstingen när hon skosHmm.. undrar om inte jag känner igen dig? Har du en hovslagare som bor i Enköping? Isf tror jag att jag fick höra från hans fru om "kamelmor" och hålla i en av dina små när den skulle skos.
Det låter som jag, men jag känner inte igen att någon annan än jag brukar hålla i minstingen när hon skos![]()
Hehe, hon kan upplevas som lite ondskefull innan man lär känna det lilla drakynglet.Du var iväg en liten sväng(tel eller hundar eller ngt) och den vände sig i deras gång iomt den uppbindningen är anpassad för lite större djur. Den verkade.. eh.. ha integritet. Den satte skåpet mot herr hovis med någon blick av stål.
Men du tog den rätt fort sen.
Vet inte om det var minsta eller andra. Båda var rätt små i mina ögon.
Det var i våras tror jag.
Ja jag lyckades inte alls![]()
Vilken komplicerad procedur för att länka från fb (hitta .jpg-länken dvs) har bara ipad och iphone...
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=55037&beid=2721968
Jag lyckas inte få in bild med min ipad
Funkar länken??
Paddor är märkliga saker som sällan samarbetarMen han ville inte genom paddan :/ märkligt
Aaaw gullis!Fin som alltid![]()
Inte rynkig och åldrig som en annan en direkt![]()
Enda sättet för mig att se orynkig ut är att dra upp ljuset
![]()