• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 575
Status
Stängd för vidare inlägg.
rocka.JPG

Länkar en bild när jag trivs som bäst med mig själv i en härlig känsla av rockabilly

Hmm.. undrar om inte jag känner igen dig? Har du en hovslagare som bor i Enköping? Isf tror jag att jag fick höra från hans fru om "kamelmor" och hålla i en av dina små när den skulle skos.
Det låter som jag, men jag känner inte igen att någon annan än jag brukar hålla i minstingen när hon skos:D

Det låter som jag, men jag känner inte igen att någon annan än jag brukar hålla i minstingen när hon skos:D

Du var iväg en liten sväng(tel eller hundar eller ngt) och den vände sig i deras gång iom att den uppbindningen är anpassad för lite större djur. Den verkade.. eh.. ha integritet. Den satte skåpet mot herr hovis med någon blick av stål. ;)
Men du tog den rätt fort sen.
Vet inte om det var minsta eller andra. Båda var rätt små i mina ögon. ;)
Det var i våras tror jag.

Du var iväg en liten sväng(tel eller hundar eller ngt) och den vände sig i deras gång iomt den uppbindningen är anpassad för lite större djur. Den verkade.. eh.. ha integritet. Den satte skåpet mot herr hovis med någon blick av stål. ;)
Men du tog den rätt fort sen.
Vet inte om det var minsta eller andra. Båda var rätt små i mina ögon. ;)
Det var i våras tror jag.
Hehe, hon kan upplevas som lite ondskefull innan man lär känna det lilla drakynglet.
Får ta en selfie med henne också och lägga ut här:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 555
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 495
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka