• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 592
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men TACK! Jag har sen en tid tillbaka slutat sminka mig, bortsett från läppstift ibland!
Gillar att hyn inte är täckt av foundation och sånt skit. Har ju fräknar och nån fläck här och var men jag det gör mig inget! Superskönt med naturellt! Morgonrutinen tar ca 30 sekunder också ;)
Jättefint! Personligen skulle jag gärna sminka mig med foundation etc varje dag men jag ORKAR ej. En bra dag orkar jag täckstift, lite ögonskugga samt mascara.

Igår
rosa6_0.jpg

rosa1_2.jpg
Det där är banne mig de vackraste bilder jag någonsin sett på dig.
ÄLSKAR fräknarna!!! :love:

Puttar upp tråden lite. Jag klippte mig "lite" :p. Så skönt! Nu vill jag slinga det också. Någon som provat att slinga hemma? Vill helst inte bli zebrarandig i håret...
Jag har slingat hemma själv. Du ska inte ta en sån där slinghätta. Använd aluminiumfolie istället. Sen är det bara att bestämma vart du vill ha slingorna och slinga på. Ett hett tips är att slinga håret som är under och någon enstaka ovanpå om man vill att de ska synas.
Finns säkert någon bra slinga hemma video på youtube. Där har jag själv hittat videor hur man färgar hår osv. :D

Edit:
Hittade en bra på tuben som kanske kan hjälpa dig, föutsatt att du kan lite engelska förstås. ;)

Jag har gått runt och känt mig lite snygg och läcker det sista, men blev snabbt nertagen på jorden av min snart 1,5 år gamla systerson, som när han såg den lilla gubben på Ramlösaetiketten överlyckligt hade utbrustit "MIA!!" :laugh:

13669128_10153850254357582_7750831155478415467_n.jpg

Men TACK! Jag har sen en tid tillbaka slutat sminka mig, bortsett från läppstift ibland!
Gillar att hyn inte är täckt av foundation och sånt skit. Har ju fräknar och nån fläck här och var men jag det gör mig inget! Superskönt med naturellt! Morgonrutinen tar ca 30 sekunder också ;)

Fräknar är ju det finaste man kan ha! Mamma har massor (samt är rödlätt) jag och syrran fick NADA!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 914
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
622
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 470
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 505
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31