R
Raderad medlem 68338
Och klänningen var to die for, säkert nån svindyr historia?
Menar du klänningen jag hade på mig på bilderna?
Den är från Zara och kostar 550 kr, i butiken nu (och på webben)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och klänningen var to die for, säkert nån svindyr historia?
Jättefint! Personligen skulle jag gärna sminka mig med foundation etc varje dag men jag ORKAR ej. En bra dag orkar jag täckstift, lite ögonskugga samt mascara.Men TACK! Jag har sen en tid tillbaka slutat sminka mig, bortsett från läppstift ibland!
Gillar att hyn inte är täckt av foundation och sånt skit. Har ju fräknar och nån fläck här och var men jag det gör mig inget! Superskönt med naturellt! Morgonrutinen tar ca 30 sekunder också![]()
Det där är banne mig de vackraste bilder jag någonsin sett på dig.
Den såg betydligt roligare ut på dina bilder. Du kanske skulle erbjuda zara dina bilder
Jag har slingat hemma själv. Du ska inte ta en sån där slinghätta. Använd aluminiumfolie istället. Sen är det bara att bestämma vart du vill ha slingorna och slinga på. Ett hett tips är att slinga håret som är under och någon enstaka ovanpå om man vill att de ska synas.Puttar upp tråden lite. Jag klippte mig "lite". Så skönt! Nu vill jag slinga det också. Någon som provat att slinga hemma? Vill helst inte bli zebrarandig i håret...
Äsch! Rynkor innebär att man skrattat mycket, var nöjd över ditt glada liv.Jag i går.
Vill egentligen visa min nya piercing, men det enda jag ser är rynkorna runt ögonen
![]()
Jag i går.
Vill egentligen visa min nya piercing, men det enda jag ser är rynkorna runt ögonen
![]()
Ser inga men för mig har det väl gått så långt att synen börjar vackla!![]()
Men TACK! Jag har sen en tid tillbaka slutat sminka mig, bortsett från läppstift ibland!
Gillar att hyn inte är täckt av foundation och sånt skit. Har ju fräknar och nån fläck här och var men jag det gör mig inget! Superskönt med naturellt! Morgonrutinen tar ca 30 sekunder också![]()