Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar ha hjälm men blev inte så igårdenna damen har mycket egna åsikter och aldrig behövt flytta sig för människan innan hon kom till mig som nästan 2 år gammal, så vi jobbar dagligen med det. Kom över ett klipp från en tränare som arbetar med just detta så jag provade hans metod vilket verkligen gav resultat!
Visa bifogad fil 190763
Jag tänkte nog sitta in henne i år ja, men har ingen brådska så vi tar allt i hennes takt!Ska hon sittas in iår?
Hur hög är hon nu?
Jag kommer ihåg hennes annons och att ja tänkte ”nån måste ju köpa den där”
Lite för mycket häst för mig dock då jag inser mina begränsningarmen helt i min smak!
Jag tänkte nog sitta in henne i år ja, men har ingen brådska så vi tar allt i hennes takt!
Vet faktiskt inte hur hög hon är nu, hon var ca 163 när jag tittade på henne i december, men växt lite på höjden men mest breddat sig och fyllt ut kroppen
Vad roligt att du såg annonsen, jag var egentligen mest intresserad av den andra som låg ute samtidigt men när jag kom dit skiftade det totalt pga personlighet och vad man såg direkt istället för på en stillbild.
Hon är en fantastisk häst, både extremt trygg men samtidigt mycket nerv och känslighet. Lite svår balansgång där ibland, det är lätt att glömma att hon är såpass ung som hon är. Och extremt vacker enligt mig dåmen mer som en stor hund än en häst, väldigt mycket personlighet och smart på ett sätt jag inte upplevt hos en häst tidigare.
Denna har mycket mer frieser i sig än den andra dockJaha va intressant!
Jag gilla inte alls den andraTyckte inte om dens exteriör lika mycket. För mycket frieser har jag för mig.
Jag tror du köpte helt rätt![]()