Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min älskade Halle ställde upp och bar mig till efterfesten av mitt och S bröllop i lördags. 70+ pers på plats och tält men det var ingen big deal för Halle
Vi har gett O domosedan senaste verkningarna då vi upptäckte vid första tillfället hos mig att det inte gick utan, hon hoppade runt på tre ben, vevade som sjutton, var väldigt stressad osv. Idag provade vi utan, och som hon gjorde det! Stod helt still även om hon ryckte åt sig hoven någon gång. All träning har visst gett resultat
Idag ska O flytta hem till vanliga stallet från sommarbetet som hon gått på i snart 3 månader. Hon har haft ett fantastiskt sommarlov men nu ska vi ha ihopsläpp av en helt ny stoflock till lösdriften i vårt vanlig stall som jag hoppas blir en bra flock och sen fortsätter vi förskolan
O skötte sig som vanligt över förväntan på den 45min långa promenaden från betet till gården trots att hon inte varit ensam en enda gång på nästan 3 månader. Och ihopsläppet med den nya stoflocken gick lugnt till
Halle tar sin roll som storebror på största allvar. Ciara är lugn och trevlig mycket tack vare genetik i föräldrarna men också att Halle visar henne att världen är spännande och inte läskig.
När man måste stå ut med att lillsyrran, aka flygande mini-tunnan, följer med på lilla galoppslingan... De matchar sina tempo bra dock och Elsa tycker nog att det är lite kul ändå
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...