Bildtråden

Väldigt dräktig ❤️
864D8436-D9DE-4601-B9E7-BDE62107AFA9.jpeg
 
Stora skräcken för Nelly igår🐮🤣
Visa bifogad fil 92714
Glad att hon är typen som (iaf oftast) fryser fast när det blir otäckt istället för att fly fältet😁
Tog en stund att ta oss förbi men till slut så😆

Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
2A68FA45-A494-4901-AFAB-C0492F46EE0F.png
 
Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
Visa bifogad fil 92715
För något år sedan träffade min lillskrutta på en supernyfiken flock får, där alla sprang fram till staketet för att kolla :p Som den coola lilla minishettisen hon är brydde hon sig dock inte det minsta om det utan var bara intresserad av att få passa på att äta när jag skulle filma ;)

Screenshot_20220610-174129~2.png
 

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
536
Senast: swemale
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
288
Senast: Rie
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 435
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bukekullar 23/24
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp