Bildtråden

Väldigt dräktig ❤️
864D8436-D9DE-4601-B9E7-BDE62107AFA9.jpeg
 
Stora skräcken för Nelly igår🐮🤣
Visa bifogad fil 92714
Glad att hon är typen som (iaf oftast) fryser fast när det blir otäckt istället för att fly fältet😁
Tog en stund att ta oss förbi men till slut så😆

Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
2A68FA45-A494-4901-AFAB-C0492F46EE0F.png
 
Vi stötte på får idag 😂 sa tröstande att dom nog är mer rädda för dig än du för dom. När vi kom närmare reste de sig och gick MOT oss. Vi vände hem med en väldig fart 😅
Visa bifogad fil 92715
För något år sedan träffade min lillskrutta på en supernyfiken flock får, där alla sprang fram till staketet för att kolla :p Som den coola lilla minishettisen hon är brydde hon sig dock inte det minsta om det utan var bara intresserad av att få passa på att äta när jag skulle filma ;)

Screenshot_20220610-174129~2.png
 

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
546
Senast: swemale
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
664
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 392
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp