Billigt elaggregat som går på batteri eller solcell?

Bukefalos 30 år!

bettysmatte

Trådstartare
Jag har en LITEN "ö" i min hage som jag inte vill att hästarna går in i. De respekterar inte eltråden eftersom vi inte har ström på den lilla biten. Så jag tänkte antingen sätta ett batteriaggregat där eller ett aggregat med en liten solpanel. Det är under sommarhalvåret som det är problem med att de går in där så resten av året behövs det nog inte. Någon som har förslag på ett litet billigt aggregat :) ?

Inte så specifikt, men tycker att du borde kunna hitta något billigt begagnat? Jag hade nog börjat med att kolla typ Blocket och sedan googlat på hur det specifika märket som finns är. Om du absolut vill köpa nytt är det bara att bortse från förslaget :)

Inte så specifikt, men tycker att du borde kunna hitta något billigt begagnat? Jag hade nog börjat med att kolla typ Blocket och sedan googlat på hur det specifika märket som finns är. Om du absolut vill köpa nytt är det bara att bortse från förslaget :)
Snabba ryck här - jag har redan beställt ett :D ! Jag hittade ett litet allt-i-ett solcellsaggregat på rea för 1600 kr :) !

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka