BioShock Infinite

Sv: BioShock Infinite

Jaaaaaaag!

Fast det kommer nog dröja till nästa vecka. Men sen så ska ögonen bli fyrkantiga!

Jag fick också det igår och hann spela några timmar innan sängen kallade :p
Nu hade jag tänkt spela lite till.. :)

Jo :) har spelat en del nu, känns lite som att jag är på slutet, men om jag är det så känns spelet lite för kort för min del :/ får ju nästan hoppas det är lite längre :) (vågar inte säga var jag är i spelet då det finns risk att jag avslöjar något för de som inte har kommit lika långt)
Hur går det för er andra?

Mnjä, jag måste nog uttrycka viss besvikelse faktiskt. Medioker story, hade väntat mig mer utveckling av handling och karaktärer, linjärt och stundtals märklig AI. Gillar däremot slutet, spelkänslan överlag, och visst är det otroligt snyggt.

Så sammanfattningsvis tycker jag att det är ett bra spel, absolut, men efter all hype hade jag nog förväntat mig lite, lite mer.

Ja det var ett minst sagt oväntat slut och en för kort story kan jag tycka :p
Men ett spel värt att spela :)

Liknande trådar

Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som... 2
Svar
28
· Visningar
869
Senast: Enya
·
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2
Svar
32
· Visningar
1 009
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 208
Senast: fio
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur