Biten - ska jag gå till läkare?

Sv: Biten - ska jag gå till läkare?

Men dagen därpå var inte armen svullen och bara lätt värk och idag ett par år senare har jag bara ett ärr kvar. Men det var en "knöl" precis där bettet var under huden i två år efter.

Vad är det egentligen? Jag har absolut inga men efter bettet, förutom den här lilla knölen. Jag är inte orolig längre, men det ser lite roligt ut.. :p
 
Sv: Biten - ska jag gå till läkare?

Vad är det egentligen? Jag har absolut inga men efter bettet, förutom den här lilla knölen. Jag är inte orolig längre, men det ser lite roligt ut.. :p

Jag är inte helt hundra... får väl ringa 118 100 ;)

Men jag kan tänka mig att det är en hel del muskler, bindväv och jox som flyttats ur läge...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 399
Senast: Zewz
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 225
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej Har en häst på foder som jag haft hand om i 3år nu och som alltid vart en jäkel på o bitas o nafsas. Oftast biter han inte hårt...
Svar
5
· Visningar
7 647
Senast: xmobilexd
·
Hästvård Hej Vänder mig till forumet för att höra med er som varit med om liknande & kan dela med sig av sina erfarenheter. För 6 veckor...
Svar
2
· Visningar
4 550
Senast: jarnroos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp