Black friday

Råkade köpa fodrade ridskor också, och en soundless luva till kusen. Nu får det räcka.
Är ändå mest sugen på mina Icebugs Newrun dubbskor :love:
 
Nu råkade jag klicka hem en täckkjol för 349:- isf 999:- och en matchande tunnare täckjacka även den för 349:- isf 699:-

Bäst att logga ut till rabatterna är över (jag behövde dock dessa kläder)
 
Passade på och unna mig lite mer av Ittalas Taika :love: Älskar den där ugglan, så himla söööööt!!
20201129_201310.jpg


Blev även några sådana här fåglar också:
42215-01-01.jpg
 
Köper alltid linserna på Mister Spex på black friday. Detta året hade de koden nov ut så beställde idag. Inte kollat eller köpt något annat.
 
Vad tycker du om filten? Velar om jag ska köpa en. 😬

Inte till mig, men jag har köpt en oxå så jag svarar ;) Köpte en 5 kg från MIO, har haft den en vecka nu. Jag har ett 7 kg täcke sen innan och istället för att köpa ett till så tog jag en filt, jag tänkte jag kunde lägga den ovanpå vid behov. Så jag har den ju i sängen och inte som regelrätt filt, skulle nog tycka den var för tung och otymplig för det? Men den är mjuk och mysig och är perfekt i sängen för den fixerar alla mina lager av filtar och överkast som annars har en tendens att glida runt :p Dock är den lite liten, mkt mindre än täcket, men det är som det är. Den duger åt mig, det var ett bra pris på black friday (345 kr) men kulle nog inte betala jättemkt, då köper jag hellre ett täcke.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 882
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 176
Senast: Kakis
·
Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 456
Senast: SaraXX
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp