Black friday

Köpt en kolstålspanna jag haft ögonen på ett år typ. Nedsatt med 25% så slog till :)
Annars har jag inte köpt något. Surfat runt på lite olika sidor men inte hittat något bra.
 
Inte shoppat så mycket just idag men under veckan har jag haft koll på, och lyckats shoppa en parfym till killen som han ska få i julklapp, en barnvagn och en bärsele till vårt kommande barn. Till hästen blev det ett schabrak och ett nytt täcke då hon lämpligt kom in med ett trasigt täcke i onsdags. Väldigt nöjd med mina fynd, men nu får jag nog hålla igen lite ett tag 😅😊
 
Det fick bli en tyngdfilt! Har velat i nästan ett år så nu fick det vara dags. Hoppas den blir bra..

Även en julklapp. Men den var inte på rea 😁
 
Lite kläder och hudvårdsprodukter. Allt genomtänkt för att inte sen sitta och undra vad jag köpt och framförallt varför. 😜
En iPad har jag ju köpt också, men gamla passade på att lägga av helt förra helgen.
 
Såg att stället jag brukar beställa ett par kosttillskott ifrån hade rejäl rea så köpte ett par burkar av de sorter jag ändå tar varje dag :)
 
Jag har försökt handla mina behovssaker tidigare för att inte svepas med av köphysterin kring Black Friday, men i början av veckan blev det ändå ett köp som dessutom var oplanerat (men behövligt). En ny wifi-repeater. Idag har jag installerat den så nu har vi wifi i sovrummet igen 😊
 
Köpte powerbank i veckan, var ett köps som behövdes göra då gamla dränktes i Red Bull efter gick hål på en burk i min väska :arghh:
188kr med frakt för en med 10,000 mAh (3-4laddningar för mobil) sved inte allt för mycket ändå.
 
Jag har köpt julklappar som jag hade tänkt köpa men avvaktat för att se om de kom att bli billigare på black friday :-) Brukar göra så varje år!
 
Just ja, jag funderar på att byta mobilabonnemang också. Har sedan länge konstaterat att det finns ett flertal abonnemang som är billigare än mitt, för samma mängd surf osv. Nu har ju Hallon någon kampanj där det blir löjligt billigt de första månaderna... Inte lika bra mottagning runt om i landet som nuvarande operatör, men jag reser knappt längre (inte ens innan Corona) så tänker att jag tjänar på det ändå.
 
Jag hade planerat att köpa några produkter till håret (kevin murphy, ganska dyrt till ordinarie pris och finns rätt sällan rabatter..) den här månaden, och hittade just dem till 40% rabatt när en köpte båda produkterna. Har också köpt lite smycken till öronen (planerat köp, väntade medvetet till black friday), och julklapp till särbon :D . Ska titta på om jag börjar behöva ny ansiktsrengöring, isf har Skincity 20% på allt hela helgen också.
 
Hr ni gjort några fynd idag? :)

Inte just igår, men passade på tidigare i veckan att få hem två nya värmebaljor för vatten till hästarna på black week-pris.

Annars har jag haft svårt att hitta nåt som fallit mig i smaken att ens följa upp i den flod av påträngande marknadsföring som drabbat mejlen den här veckan.
 
Just ja, jag funderar på att byta mobilabonnemang också. Har sedan länge konstaterat att det finns ett flertal abonnemang som är billigare än mitt, för samma mängd surf osv. Nu har ju Hallon någon kampanj där det blir löjligt billigt de första månaderna... Inte lika bra mottagning runt om i landet som nuvarande operatör, men jag reser knappt längre (inte ens innan Corona) så tänker att jag tjänar på det ändå.


Kolla så du har mottagning någonstans bara.... jag hade Hallon tidigare och det var kasst .
 
Beställde hem lite en kappa, ett par regnbyxor och en ryggsäck, samt julklappar.

Är på jakt efter en lite oversize kappa som kan fungera både till vardags och fest. Testa en från h&m som var fin men slut i min storlek, och kanske lite väl tunn ändå. Så leta vidare och hittade en fin från &other stories i 100% ull, nedsatt pris med... 20% tror jag det var. Hoppas den kan vara"the one' ^^
Regnbyxorna har jag sen innan, blev en annan färg och en storlek mindre, ryggsäcken hoppas jag är fin, har tursäck men skulle vilja ha en som passar till lite finare kläder med. Lättare med ryggsäck sen en fick barn tycker jag, fler händer fria är definitivt ett plus 😅
 
Jag köpte en Apple Watch, har velat länge och tyckt dom varit alldeles för dyra och dammade av min gamla Tomtom klocka i måndags och tänkte att den duger. (Efteråt kom jag på varför den samlat damm, den är totalt värdelös :rofl: ) Så motivationen att köpa en ny blev större och 1200:- i rabatt gjorde sitt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 888
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 195
Senast: Kakis
·
Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 459
Senast: SaraXX
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
589
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp