Black friday

De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.
Vandrar inte du en del med hundarna? Tänker mest så du inte står utan mottagning om det händer något då.
Men det har du kanske redan tänkt på, är bara så hårt drillad efter mina år som TVMare 😅
 
Skulle inte handla men upptäckte att Skincity har 20%, och min ansiktskräm är nästan slut, så det blev affär
 
Var den jobbiga jäveln och lämnade tillbaka två grejer och köpte dem igen för hundra kronor mindre. De pengarna gick sedan till två löpartröjor.

Blev också en stavmixer men tror den går i retur. Kollat länge så har en annan jag är mer sugen på. Denna var dock billigare. Eventuellt blir det en julklapp.

Sen blev det ben till hundarna men blev inte mycket billigare. Rycktes nog med för att få gratis frakt.
 
Beställde lite nya kläder till ungarna, som har en tendens att växa :p. Och ett par byxor till mig själv, för hela 119 kr. Mina har blivit så slitna och sitter inte alls bra längre.
 
Inga superfynd, men har väntat till den här veckan med att köpa några grejer vi verkligen behöver och har därmed fått dem till lägre pris.
 
Jag har skaffat de mest besynnerliga saker idag.
Dels har jag skaffat mig ögonbryn - dom försvann för ett par år sen och idag blev det nya. Sen så har jag köpt en kommod, spegel och blandare till mitt badrum.
2-3årstatuering eller för evigt?
Nöjd?
 
Jag slog till på några grejer jag funderat på länge, varma kläder som jag räknar med att kunna ha i många år. Impulsköpet var ett par knälånga tights med termopaneler på rumpan och framtill på låren, att dra på över löpartightsen. Perfekt för mig som fryser på de punkterna men avskyr bylsiga byxor.

I går försökte jag åka till Jula för att handla en värmefläkt, men det var så mycket bilar på parkeringen att det bara var att åka hem igen.
 
Jag slog till på några grejer jag funderat på länge, varma kläder som jag räknar med att kunna ha i många år. Impulsköpet var ett par knälånga tights med termopaneler på rumpan och framtill på låren, att dra på över löpartightsen. Perfekt för mig som fryser på de punkterna men avskyr bylsiga byxor.

I går försökte jag åka till Jula för att handla en värmefläkt, men det var så mycket bilar på parkeringen att det bara var att åka hem igen.
Åh tightsen låter som nåt jag behöver, var hittade du dom?
 
Klickade idag hem en till Houdini power hoodie. De reas typ aldrig men nu hade en nätbutik 25% vilket är 500kr så då slog jag till. Älskar de jag har och bor i dom så en till i en ny färg blir superbra i vinter.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 897
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 202
Senast: Kakis
·
Hemmet Har köpt villa och ska flytta på hösten. Känner oro och stress inför flytten. Hur många flyttlådor behövs och hur länge tar det att...
2
Svar
20
· Visningar
1 463
Senast: SaraXX
·
Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
592
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp