Bukefalos 28 år!

Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Inte_Ung

Trådstartare
Det är magmaskiner, radio-behandling av ansiktet och andra märkliga prylar.
Är det någon som har provat?
Fungerar prylarna?

Det borde ju vara så att om de fungerade så borde det inte behövas reklam kan jag tycka.
Är det någon som vet mera än jag?
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Det är magmaskiner, radio-behandling av ansiktet och andra märkliga prylar.
Är det någon som har provat?
Fungerar prylarna?

Det borde ju vara så att om de fungerade så borde det inte behövas reklam kan jag tycka.
Är det någon som vet mera än jag?

Det mesta funkar nog inte så bra men vissa saker funkar bra. Jag har ett set med träningssaker från TV-shop som är helt ok. Vackrare blir jag nog inte direkt däremot.

Men sen förstår jag inte vad du menar. Det hjälper väl inte att en produkt är bra. Vet ingen om att den finns så kommer den inte att sälja.
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Bra saker säljer sig på ryktet och behöver ingen massiv reklam.
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Det hemska är att hur dåligt det än är upplagt och hur tjatigt det än är att titta på så fastnar man ändå, är inte ensam. Varje produkt får en att bli intresserad men det blir aldrig ett köp just för att man är alldeles säker på att det inte stämmer om hur snabbt smal man kan bli tex av magmaskiner, de visar upp vältränade personer som ligger långt ifrån vad en "vanlig svensson" ser ut i kroppen som ändå tränar aktivt, det håller liksom inte att bygga ut orealistiska bilder
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Flera av träningsprylarna är ju ganska bra. Det många glömmer är att man faktiskt måste träna med dem för att få resultat

Det ljuger ju reklamen ofta om också. För 5 minuter om dagen i 3 veckor eller något liknande hjälper inte mycket.
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Flera av träningsprylarna är ju ganska bra. Det många glömmer är att man faktiskt måste träna med dem för att få resultat

Det ljuger ju reklamen ofta om också. För 5 minuter om dagen i 3 veckor eller något liknande hjälper inte mycket.


*lol*

Samma med gymkort. Man blir inte vältränad och slank bara av att ha ett plastkort i plånboken. :D
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Är det inte sådanna prylar som gärna vill stå i nått hörn och samla damm! Jo de snyggar upp hemmet lika effektivt som kroppen...

Du testar några ggr sen tröttnar du. Kroppsligen? Noll skillnad.
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Jag har en crosstrainer som jag köpt begagnad som är från tv-shop. Den är utmärkt. När den väl används.
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Nä prylen den är inte glammig nog ;)! Man skulle haft nån som självmant ändrar form så slipper man ha fler för "olika behov". Eller en vanlig cykel kanske vore nått, får man iaf se lite omgivning :idea:
 
Sv: Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen?

Blir man vackrare av prylarna i TV-reklamen? Ja, det tror jag. Helt säkert. ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 682
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och...
2
Svar
33
· Visningar
3 892
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 896
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 616
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp