Blir omdirigerad till Telia

Android/Google hindrar det från att öppnas ja.men inte sorterar bort banners utan blockerar.
Jag var nog lite oklar om vad jag menade. De banners som visas på Bukefalos hanteras av Google, när de blir medvetna om att vissa banners beter sig "bedrägligt" kommer de troligen plocka bort dem ur sitt annonssystem.

Android/Chrome och/eller andra system verkar blockera dessa banners under tiden.
Man kan tycka att Apple borde kunna fixat så de också gör det på iphone, men de verkar ännu inte löst det.

Fullkomligt omöjligt att använda Buke från mobilen, ett eller två klick, sen flashar en mängd olika sidor/adresser förbi i en rasande fart och stannar sedan på någon variant av sida där man tydligt ser att de vill ha ett klick (inte klickat förstås, stänger ner fliken direkt). Nu det senaste så är det en sida som ser ut som en apple-sida med ett "systemmeddelande".

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ska röja lite idag, i morgon och på onsdag, så får städtjejen trolla på torsdag... Varit en sväng förbi rehab och testat en "moto...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 582
Senast: Roheryn
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 596
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025