Blir omdirigerad till Telia

Android/Google hindrar det från att öppnas ja.men inte sorterar bort banners utan blockerar.
Jag var nog lite oklar om vad jag menade. De banners som visas på Bukefalos hanteras av Google, när de blir medvetna om att vissa banners beter sig "bedrägligt" kommer de troligen plocka bort dem ur sitt annonssystem.

Android/Chrome och/eller andra system verkar blockera dessa banners under tiden.
Man kan tycka att Apple borde kunna fixat så de också gör det på iphone, men de verkar ännu inte löst det.
 
Fullkomligt omöjligt att använda Buke från mobilen, ett eller två klick, sen flashar en mängd olika sidor/adresser förbi i en rasande fart och stannar sedan på någon variant av sida där man tydligt ser att de vill ha ett klick (inte klickat förstås, stänger ner fliken direkt). Nu det senaste så är det en sida som ser ut som en apple-sida med ett "systemmeddelande".
 

Liknande trådar

Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 176
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
13 344
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 861
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Ja alltså hur känns det i kroppen? Kollegan fick precis en host och nysattack och jag kunde se hur kroppen tog i runt buken. Sedan sa...
Svar
5
· Visningar
390
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp