Blir omdirigerad till Telia

9ABA2B58-6F29-4E83-843D-D604E9F23275.png


Jag hamnar här Hela tiden. Eller på liknande som skriker att jag vunnit en telefon, men också ”Telia”-sia.
 
Dagens spaning: inte hänt en enda gång via datorn men nu precis fem gånger på typ två minuter på telefonen. Ska prova att rensa historiken och starta om telefonen.
 
Jag från också upp det nu idag direkt jag kommer in på Buke (utan att klicka på något). iPhone med Chrome
 
Tycker det här är jättestörande eftersom det ibland händer precis hela tiden. Sen kan det dröja ett tag men när det väl drar igång så går det inte ens att gå in här utan att få upp det där spammet om och om igen. Har du någon lösning på g @Gunnar ?
 
Tycker det här är jättestörande eftersom det ibland händer precis hela tiden. Sen kan det dröja ett tag men när det väl drar igång så går det inte ens att gå in här utan att få upp det där spammet om och om igen. Har du någon lösning på g @Gunnar ?

Samma här. Det kan vara uppehåll ett tag, för att sedan bli omdirigerad gång på gång.
 
Samma här - i mitt fall Comhem, med ett ”gratis iphone” om jag svarar på en undersökning. Uppenbar scam med andra ord.

@Gunnar Först trodde jag att jag hade fått någon malware på ipaden, men efter att ha rensat kakor, återställt ipaden, m.m. så kommer den hela tiden tillbaka - men bara på Buke och det är den enda sidan som problemet uppstår på.
Jag tror inte på virus. Jag har Appleprylar med annonsblockerare och jag har inte fått det ni beskriver. Alltså är det nog sannolikt just en annons.
 
Idag har jag kunnat surfa på ipaden utan att det dykt upp, igår hände det hela tiden nästan. På mobilen har det funkat bägge dagarna utan problem.
 
Nu har det dykt upp massor de senaste dagarna trots att jag rensat kakor och historik. Och det är bara på bukefalos, ingen annanstans.
 
Fick upp det idag.. utan att jag klickar på nåt.
iPhone.

Stängde webbläsaren pch började om med en ny. Först då försvann det, innan kom jag ingenstans utan att Telia föl upp.
 
Nu dök det upp via mobilen också.. Iphone, Safari. Klickade för att gilla ett inlägg och blev omdirigerad till Telia.
 

Liknande trådar

Samhälle Okej ja jag vet jag har legat under en sten halva mitt liv. Men jag har ett svindyrt abonnemang på telia som jag betalar för varje...
2
Svar
24
· Visningar
1 189
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej, Vi hämtade hem vår lilla Australian Shepherd för fem veckor sedan. Hon är jätteduktig vid hundmöte, inkallning, lärde sig "sitt" på...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
14 285
Senast: ildiko
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 921
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Ja alltså hur känns det i kroppen? Kollegan fick precis en host och nysattack och jag kunde se hur kroppen tog i runt buken. Sedan sa...
Svar
5
· Visningar
404
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp