katarina_dacke
Trådstartare
har en katt som vi upptäckt att hon hade väldiga problem med att kissa.. (en vanlig bondkatt) ringde såklart djursjukhuset och bokade tid för undersökning, på undersökningen klämde och kände vet på sessans urinblåsa i fall den var förstorad men det var den inte, så hon sa att vi skulle ta ett urinprov på sessan och komma in med det dagen efter, sagt och gjort, får svar 2 dagar efter och hon säger att de inte hittade något speciellt, men jag envisades med att det är fel på henne, det var nämligen helt rött av blod i urinen!
stakars gumma vad ont hon måste ha haft
, och då skriver hon ut antibiotika som ska ges i pasta form i 10 dagar morgon och kväll. så vi ger henne det och nu är det 2 veckor sen vi slutade med kuren och hon har inte blivit mycket bättre.. Ska i morgon ring och boka ett nytt besök men denna gången tänker jag inte åka till djursjukhuset 
är det någon som har liknande erfarenheter? vad var det med eran katt? Jag misstänker ju urinsten men vill gärna ha fler funderingar och tips!
är det någon som har liknande erfarenheter? vad var det med eran katt? Jag misstänker ju urinsten men vill gärna ha fler funderingar och tips!