Böckmann eller Christ

Bison

Trådstartare
Vad väljer ni?
För o nackdelar?
Ska ha ett plyfa släp, ngn av de billigare modellerna.

Sv: Böckmann eller Christ

Har du provat att söka? Finns massvis av trådar. :)

Böckmann

anledning: jag är anti vissa släptillverkare. det är en högt personlig åsikt :D

böckmann!! har ett själv (big champion) och christ har jag hört så himla mkt skit om...

jag har egentlien inte hört så mkt om ngt av dem, men de ligger bra i pris. Böckmann blir ju lite dyrare som det ser ut, vet inte om jag vill ha sadelkammare, har lite begränsningar på vikten, vet ios inte hur mkt den gör.

jag har egentlien inte hört så mkt om ngt av dem, men de ligger bra i pris. Böckmann blir ju lite dyrare som det ser ut, vet inte om jag vill ha sadelkammare, har lite begränsningar på vikten, vet ios inte hur mkt den gör.

Vad som helst skulle ju vara bättre än en Christ..

böckmann!! har ett själv (big champion) och christ har jag hört så himla mkt skit om...

Jag har en svart Christ Champion Chromeline som jag älskar :love:.. Jag tillhör den skara som är mkt nöjd med min återförsäljare (eller i mitt fall generalagenten själv) då jag fått mkt god service! Vi har en tjej till i stallet som köpte en Christ Concord som hon är helnöjd med. Det enda problemet hon hade var att hon är lite "kort i rocken" så hade svårt att nå stropparna till "gardinen", då monterade dom ett trappsteg åt henne! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 295
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: tara
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka