Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

Sv: Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

Nu förstår jag vad du menar med sandpapper! De har bytt tyg på det täcket och det är nu tusen gånger strävare än vad det förra var (det som jag köpte t Lina). Köpte dock ett sånt iaf på mässan i Falsterbo för att sy in mjukt, lent tyg vid bogen och manken för det är kraftigt och bra så det skyddar min nya älskling bättre än de jag har just nu (som är lena i tyget men ganska tunna).
 
Sv: Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

hehe, sa ju det... å du sa mjuuuk så jag hajja NADA!!!

OT: Vi hopptränade för första gången idag!!!!! på annan anläggning, å Oki sa att jag har nog varit hopphäst i mitt förra liv, så vi kör väl på :D

duktiga duktiga!
lasthjälpen åkte från stallet i morse, så jag lastade själv oxå för första gången... man slutar aldrig förvånas över pålle! :bow:
 
Sv: Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

Jag fick hem 105-täcket idag, och inte hårt det heller? Kanske har de ojämn tillverkning? Tänkte just på att de kanske bytt tyg, men det stämmer ju inte som svar heller om folk köpt nu och fått 'sandpapper'

105 blev för kort i ryggen (1 dm ungefär) och generellt lite litet i sidorna men i övrigt okej. Det får fan gå, jag orkar inte mer nu.
 
Sv: Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

Jag fick hem 105-täcket idag, och inte hårt det heller? Kanske har de ojämn tillverkning? Tänkte just på att de kanske bytt tyg, men det stämmer ju inte som svar heller om folk köpt nu och fått 'sandpapper'

Alla täcken på Falsterbo-mässan var precis lika sträva i tyget, jag ska snart till butiken så vi får se om de är likadana där. Vi kanske också har olika åsikter om vad som är "lent" och inte. :idea:

Messy: Det är inte ett Rambo flugtäcke du har, utan ett Amigo. Vilket förklarar missförståndet mellan dig och Alexandra_W ang mjukheten då Amigo är "soft" och Rambo ju är ett styvt material.

Kul att det gick bra med hoppningen! :banana:
 
Sv: Börjes Fly-Stop insektstäcke - erfarenheter?

haha fan va dum jag är... skrev amigo först å ändrade till rambo :p

amigo är det, kände på ett rambo å håller med, mkt hårdare!
 

Liknande trådar

Utrustning Hur svårt kan det vara att hitta ett flugtäcke som sitter bra egentligen? Började med att prova samma modell som min förra häst alltid...
Svar
12
· Visningar
1 886
Senast: mooi
·
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 540
Senast: Liten
·
Utrustning För några dagar sen fick jag hem saker jag beställt från Börjes (samt att jag fck lite saker även idag). Då HubbNubb (tror jag det var)...
Svar
19
· Visningar
1 382
Senast: Blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp