Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppdatering!
quarter4ever var ulv i fårakläder!
NattDL 11.00.
DagDL 22.00
Har slitit med mitt jäkla stängsel sedan jag kom hem från jobbet till nu.Skall läsa igenom vad som hänt och försöka komma med några vettiga tankar innan DL.
Kolla bollens senaste inlägg innan du börjar stressaHar slitit med mitt jäkla stängsel sedan jag kom hem från jobbet till nu.Skall läsa igenom vad som hänt och försöka komma med några vettiga tankar innan DL.
Uppdatering!
NattDL 11.00.
DagDL 22.00
morrUppdatering!
NattDL 11.00.
DagDL 22.00
Sorry Habina vi körde tidigare uppdatering iom alla hade röstat
Var inte mycket mer som skrivits.Men skönt att quarter4ever var ond, blev lite nojjig där när hon röstade på LenaH och verkade kämpa för att inte bli lynchad. Men det var bara lur från hennes sida.
Lite reagerar jag ändå på supersonics kommentar om fyra ulvar, nu är hon ny, men ändå. Hur kan hon veta antalet?Hon skyller på 1/3-regeln, men det känns som en efterhandskonstruktion.
![]()
Nja, jag tror nog att hon mest blev lite "carried away" även om jag också reagerade först.
Det har ju pratats om 4 ulvar ganska länge
Nja, jag tror nog att hon mest blev lite "carried away" även om jag också reagerade först.
Det har ju pratats om 4 ulvar ganska länge
@Habina jag vet inget alls, men utgår från fyra hellre än tre. Och fem är det ju inte för då hade vi förlorat redan efter käket i förmiddags.
Förvisso. Men jag är så jäkla nojjig nu så jag vill ändå ha det noterat.![]()