Bomlös sadel från Börjes!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare REA_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 849
R

REA_

Idag när jag fick nya katalogen från börjes hittade jag en bomlös sadel i den som var ganska billig om man jämför med andra märken. Men nu till min fråga, är det någon som har en sån som kan berätta om den är skön och rida i osv.

Ska ha den till en nordsvensk som är ganska omusklad i ryggen. Har tidigare ridit i Barefoots bomlösa sadel Chyenne och tyckte den var himla trevlig att rida i.

Så vad säger ni, är börjes bomlösa värd att köpa eller ska jag beställa ex. en Barefoot istället?

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 244
Senast: iNHALE
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 990
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 675
Senast: Ceta
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 079
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka