Bomvidd Frank Baines

Nominous

Trådstartare
Någon som har koll hur vid en FB Hopp i Vid storlek är?
Hur vilken vidd passar en häst som är 110 grader?

Skiljer det sig mellan hopp och dressyr som det kan göra i andra märken?

Har ringt och surrat med tre stora ( de största) återförsäljarna åt FB i Sverige och ingen av dem kan svara hur många grader de är i de olika vidderna.. suck :(

Har sökt här på buke och hittat ett enda svar som är någorlunda användbart och där stod det att vid var mellan 95-105 grader. Men det är ju hyffsat skillnad på en sadel som är 95 och en som är 105.

Senast ändrad:
Sv: Bomvidd Frank Baines

Jag tror att du måste ringa till FB direkt....

Jag har en gammal FB hopp och den är 110-115 grader men den är specialbeställd direkt ifrån FB. Deras vidaste (då) var 95-100 grader och kallades vid :crazy:.

Lycka till i sadeldjungeln ;)

Sv: Bomvidd Frank Baines

Okej.. har kollat på deras hemsida och reflexen jag är intresserad av finns upp till 3*xw.. så de verkar ju finnas vidare idag. Sedan ska väl de vara kända som rymliga??

Liknande trådar

S
Utrustning Jag har letat runt lite men inte direkt hittat ngt bra svar. Hur är bomvidderna på Santa Cruz? Jag har förstått om dom är lite...
Svar
10
· Visningar
10 276
Senast: __Stilett__
·
Utrustning nu ger jag snart upp.. :( hittar inte nån sadel som ligger någorlunda på min häst. har skrivit i alla sadeltrådar här på buke men de har... 2
Svar
25
· Visningar
2 347
Senast: Nominous
·
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom... 188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
662 167
Senast: caballus
·
I
Utrustning Hoppas någon kan hjälpa mig... Har en Frank Baines Capriole dressyrsadel med storlek MW som ligger superbra på min häst... Ska nu på... 2
Svar
20
· Visningar
9 265
Senast: _Isabelle_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka