Bukefalos 28 år!

BONES (ulvlek)

I väntan på LL (och eftersom jag inte kan PM:a med @cirkus) måste jag bara berätta att jag hittat ett avelssto som jag GILLAR skarpt. Hon är tre år och till salu... Skall träffa henne i Vetlanda 12 september. :banana: Fast frågan är om jag kan köpa ett avelssto när jag redan har två föl på gång till nästa år. :o Å andra sidan... Det är ju inte alla dräktigheter som både resulterar i föl och dessutom i stoföl... :angel:
 
I väntan på LL (och eftersom jag inte kan PM:a med @cirkus) måste jag bara berätta att jag hittat ett avelssto som jag GILLAR skarpt. Hon är tre år och till salu... Skall träffa henne i Vetlanda 12 september. :banana: Fast frågan är om jag kan köpa ett avelssto när jag redan har två föl på gång till nästa år. :o Å andra sidan... Det är ju inte alla dräktigheter som både resulterar i föl och dessutom i stoföl... :angel:
Kan man få för många föl menar du? :angel:
 
Jag somnade i väntan på att klockan skulle bli 10:00 :eek::o:o:crazy::(
Vaknade precis (har kollat bipacksedeln till medicinen jag fick nu och extrem trötthet var visst ganska vanligt :cautious:)
 
Uppdatering!

FiaM var dr Saroyan (borgmästare)

Bg_07-wall-tamara_0889_pw.jpg

 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 877
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp