Bukefalos 28 år!

BONES (ulvlek)

Med så många i teamet borta väljer Booth att gå sin egna väg för att hitta dem som ligger bakom..


Grattis onda, ni vann

 
LL: TeamLundVer

1. bollen__ Angela Montenegro - tvilling
2. Habina Jack hodgins - tvilling
3. SuperSonic Heather Taffet - ulv
4. quarter4ever Daisy Wick - bybo
5. cirkus Bones - medium
6. Idahoe Zack Addy - ulv
7. FiaM Camille Saroyan - borgmästare
8. Snurrfian Jacob Broadsky - ond spion
9. LenaH Christopher Pelant - psykopat
10. Koppen Caroline Julian - bybo
11.Lobelia Booth - ängel
12. Mirtai dr Sweet - siarlärling
 
Men jag SA ju att Idahoe var ond!

När jag väl fattat att bollen__ var tvilling så insåg jag ju att Ida MÅSTE vara ond

Och att LenaH var ond misstänkte jag skarpt när hon så fint serverade ett alternativ till Ida när Snurris åkte

Och det är nästan tjänstefel av goda att tro att en ond Koppen inte skulle ha kommit ihåg att det var jag som blev käk!
 
Just nu, med facit i hand, irriterar jag mig på att jag inte följde upp tanken som slog mig igår om att LenaH outade Snurrfian för att försöka skydda Idahoe :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:. Lyan måste ha skrattat när jag förkastade den tanken... :meh:

Nu hade jag ju tyvärr lite mindre tid än vad jag hade hoppats på men hur 17 lyckades ni andra lista ut vem som var vem? Jag kände mig helt lost genom hela leken och vågade knappt rösta tillslut och så prickade jag ju bara goda när jag väl röstade :arghh:.
 
Just nu, med facit i hand, irriterar jag mig på att jag inte följde upp tanken som slog mig igår om att LenaH outade Snurrfian för att försöka skydda Idahoe :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:. Lyan måste ha skrattat när jag förkastade den tanken... :meh:

Nu hade jag ju tyvärr lite mindre tid än vad jag hade hoppats på men hur 17 lyckades ni andra lista ut vem som var vem? Jag kände mig helt lost genom hela leken och vågade knappt rösta tillslut och så prickade jag ju bara goda när jag väl röstade :arghh:.

Jag listade ut att cirkus var mediet då jag skickade en rad till henne att jag tyckte bollen__ var god eftersom hon röstade som mig. ;) När sedan cirkus ändrade röst från bollen__ blev det uppenbart att det var en signal till mig. :)

Däremot hade jag noll koll på dig, där var det @bollen__ som kläckte idén att du betedde dig som en borgmästare, ville inte lägga avgörande röster om du inte var säker. :)
 
Just nu, med facit i hand, irriterar jag mig på att jag inte följde upp tanken som slog mig igår om att LenaH outade Snurrfian för att försöka skydda Idahoe :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:. Lyan måste ha skrattat när jag förkastade den tanken... :meh:

Nu hade jag ju tyvärr lite mindre tid än vad jag hade hoppats på men hur 17 lyckades ni andra lista ut vem som var vem? Jag kände mig helt lost genom hela leken och vågade knappt rösta tillslut och så prickade jag ju bara goda när jag väl röstade :arghh:.

Ja det var väldigt roligt :D Jag fick hjälp från lyan att lista ut rollerna annars hade jag varit lika lost.
 
Jag fattade att bollen var tvilling redan innan jag fick raden av Habina.
Det var när tanken slog mig att bollen inte hade haft Habina som möjlighet att rösta på i DL1 som jag fattade att hon var tvilling.

Sen tänkte jag fiska lite i DL2 för att se om flera hängde på mot den jag visste var god, men jag hade inte tid att bevaka och det var därför jag ändrade rösten.
 
Det som var lite jobbigt var att @cirkus misstänkte mig för kommentaren om mediet i början - något som jag med största sannolikhet hade skrivit även som god. :o Alltså jag tycker att mediet (när det inte får veta avsändare, vilket jag trodde i början) är läskig för de goda på så sätt att det verkar vara en kraftfull god roll, och det KAN vara det, men det KAN också bli lurad av de onda :)

Och jag kan meddela att pålle nu mår mycket bättre i hoven och bara behöver tvättas ur morgon och kväll :D :bump:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 705
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp