Bukefalos 28 år!

BONES (ulvlek)

Jag har typ samma. Men det är direkt vanskligt att godförklara någon utifrån en ond utanför lyan. Hon är ju inte ens ulvigt för att ha röstat på mig även om hon har fel där.
Jag vet, och inte minst nu när vi är så få kvar.
Jag börjar få ont om misstänkta, eller alldeles för många misstänkta beroende på hur man ser det :meh:

Och jag börjar allvarligt fundera på om det faktiskt bara är 2 ulvar kvar. Inte helt omöjligt med tanke på psykopaten, och skulle underlätta mitt pusslande en del
 
Får en känsla av att du inte tycker om mig. Personligen.

Lycka till ulvar. Ni har ett bra grepp om de goda
Personligen? :confused: Jag känner inte dig personligen och tror inte jag interagerat med dig på något sätt utanför ulvspel så förstår inte riktigt den kommentaren.
För övrigt har jag inget emot dig alls :) men jag har svårt att tolka din spelstil rätt ofta, uppenbarligen, eftersom jag trodde du var ulv nu :(
 
Personligen? :confused: Jag känner inte dig personligen och tror inte jag interagerat med dig på något sätt utanför ulvspel så förstår inte riktigt den kommentaren.
För övrigt har jag inget emot dig alls :) men jag har svårt att tolka din spelstil rätt ofta, uppenbarligen, eftersom jag trodde du var ulv nu :(
Och min kommentar om att ha koll på dagarna syftade på att du sa fel DLdag, i samband med att jag tyckt att du höll dålig koll på spelet, och var skämtsamt menad (vilket jag trodde framgick av blinksmileyn efteråt:o) så absolut ingen anledning för dig att sluta spela :o
@Koppen
 
Jag vet, och inte minst nu när vi är så få kvar.
Jag börjar få ont om misstänkta, eller alldeles för många misstänkta beroende på hur man ser det :meh:

Och jag börjar allvarligt fundera på om det faktiskt bara är 2 ulvar kvar. Inte helt omöjligt med tanke på psykopaten, och skulle underlätta mitt pusslande en del
Ja, inte för att det blev så mycket enklare för jag tycker fortfarande inte att någon är skum nog men det låter trevligare med bara 2 ulvar.
 
Ja, inte för att det blev så mycket enklare för jag tycker fortfarande inte att någon är skum nog men det låter trevligare med bara 2 ulvar.
Nej men iom att jag nu är osäker på alla / tror typ alla är lika omisstänkta, så känns det bättre att ha blivit lurad av två än av tre jue... :)
Fast det kanske är önsketänkande :down:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Välkommen till bollens första ulvlek! :bump: Vi kör en lek utan tema så jag inte virrar till något fullständigt. :angel: Deltagare 1...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
29 877
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp