• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Silly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 683
S

Silly

sen skorna åkte av har jag använt boots vid ridning på min polle. mina första (som jag har än) är boa boots. dom funkar jättebra, hästen ömmar inget och kan gå i princip vartsom helst. men utan skydden man kan köpa till får hon skav på framsidan av benet från överkanten på bootsen lixom o de kommer in en masssa grus. med skydden går det bra men nu har hon fått skav av skydden i karleden o idag hade ett skydd glidit runt.. mysko.. vilka boots använder ni o vilka rekommenderar ni?

Sv: boots

Vilka skydd har du, de 'gamla' eller de 'nya', dvs de med en platta under hoven eller ej? Jag har de med platta under hoven och de kan omöjligt snurra. KLarat oss från skav med faktiskt.

Sv: boots

det är dom med platta under hoven. fattar inte hur d har gått till. det har aldrig hänt förut..

Liknande trådar

Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Liten
·
Utrustning Jag har köpt två par nya boots nu på ett halvår. Då horseguards som i princip gått sönder första gången jag använt dem. Först hade...
Svar
6
· Visningar
1 026
Utrustning Jag har börjat fundera på att ha boots på min häst när han är ute i hagen, eftersom att han inte riktigt har koll på sina ben och har...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Långnos
·
Hästvård Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken... 2
Svar
20
· Visningar
2 636
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka