Börja med AR?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare selva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 837
S

selva

Jag kommer ta över ett litet halvblod på tolv, som är riden i klassisk ridning, hård i munnen och dåligt musklad. Jag tror att AR är något för oss, men var ska vi börja? Någon som har ett tips på en "utvecklingsstege"? Hur man ska fortsätta träningen framöver och några goda råd kanske?
Tacksam för svar!:bow:

Sv: Börja med AR?

Hej, och välkommen till oss på forumet för Klassisk Ridkonst. Du kan säkert få massor av tips och inspiration, bara av att bläddra i trådarna som finns här på forumet.

Men sedan kan du också klicka till Bukefalos suveräna länksidor, där ALLA forummedlemmar lägger sina länkar, i stället för att skriva dem här på diskussionsforumet.

länksidorna, kan du söka bland länkarna, med sökuttryck som barock, klassisk ridkonst och så vidare. Hittar du inte vad du söker på Bukefalos, kan du med fördel även använda någon av internets övriga sökmotorer. Själv använder jag mig gärna av http://www.google.se

Mvh

IngelaH
moderator

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 745
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 770
Senast: Emuliiaa
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka