Börjes täcke..

Eliin_87

Trådstartare
Macropro BW rain och macropro super,från börjes,Någon som har dom täckena,och kan berätta lite erfarnheter ? :)

jag har super-täcket. precis som de låter, de är super! skitbra passform, torkar fort. helt kanon :love: :love: :love:

Macpro BW (de rutiga) tkr jag e helt suveräna!! Aldrig läckt igenom, super passform o bra pris!

Det andra har jag inte själv.

jag har också använt såna och tycker att dom är rent ut sagt åt helvette för bra!:). ska nog sälja dom nu efter att jag var tvungen att avliva min vackra häst och min nya kommer inte att kunna ha dom...

Sv: Börjes täcke..

Puttar upp den här gamla tråden!

Jag funderar på att köpa Börjes Macpro Supertäcke (den gamla modellen, bronsfärgad).

Hur är det täcket i storleken? Passform? Stort eller litet bogutrymme? Övriga åsikter om täcket?

MacPro BW Rain.. Det jag köpte var väldigt dåligt att hålla tätt en dag i regnväder. Det sitter superbra, och håller tätt för lite regn men inte mycket. ska impregnera i höst så får vi se om det blir bättre. Säljs dom fortfarande?

Putt, putt! :angel:

Någo som har koll på passformen? Vilken typ av häst passar det (tänker främst på om det är stort eller litet bogutrymme).

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 032
Senast: Sassy
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: clusia
·
Utrustning Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?