börjes tingsryd.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gliss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 959
G

Gliss

ingen som vet om dem har stora storlekar på jackor/västar? :) tacksam för svar!:bow: :bow:

Sv: börjes tingsryd.

Beställde hem en all-season eller nåt i stil med det (minns ej namnet direkt) men en kingston jacka i varje fall.. Tog hem L och oj sa man, jag skulle kunnat ta med nån lika stor som mig i den ennu! :crazy: Men den skicka jag tebax och väntar nu på stl M om den vore mindre, kan röra sig om en felmärkning att det var XL jag fått, för den var ENORM!

Annars är ridbyxor och dylikt normala i stl, har 42 på ridbyxorna och 40-42 på vanliga kläder.

Du menar om det finns i stora storlekar? I så fall, ja det brukar finnas många olika.
Om du menar om deras grejer är stora i storlekarna så vet jag inte riktigt, en jacka jag har är ngt stor, jag har normalt M och har i den jackan S.

Menar om dem i stora i storlekarna :) tack för svaren:D

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
175
Senast: Ajda
·
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
263
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning Jag har börjat rida igen efter många års uppehåll men har problem med västen. Jag blir så klumpig att jag kan varken spänna sadelgjord...
Svar
8
· Visningar
459
Senast: Rosett
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
221
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur