Bortskämda skitunge!! >;)

K

Kiddo

Bortskämda skitunge!! >;)

Snuttis låg och sov i min säng, och jag tänkte krypa ner och lägga mig bredvid och titta på hoppningen på TV. Hann inte ligga någon lång stund innan han jagade mig ur sängen! Så snart jag blivit förvisad tillbaka till datorn, vänder han på sig och somnar om. Nu, en dryg timma senare, ligger han och VRÄKER sig i sängen, solar under sänglampan, och ser jävligt nöjd ut! :devil: :D

Det gäller att ha pli på morsan!! :rofl:

:love: :love:
 
Re: Bortskämda skitunge!! >;)

hmmm
det finns en anledning till att jag lägger mig först på kvällen och det är att då vet jag att jag får plats i sängen :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Re: Bortskämda skitunge!! >;)

det finns en anledning till att jag lägger mig först på kvällen och det är att då vet jag att jag får plats i sängen :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Det hjälps inte. ;) Tidigare kom han och skulle jaga mig ur sängen oavsett vem som var först - det är ju HANS säng (tycker han!). Nu har vi dock dealat och bestämt att han får ligga i sängen dagtid och jag får hålla till godo med den lilla plats som finns kvar, och nattetid är det vice versa. :devil: :D :)
 
Re: Bortskämda skitunge!! >;)

det värsta är att de är två så min 1.20 säng räcker inte till, framförallt inte med pojkvän i :D
 
Re: Bortskämda skitunge!! >;)

vad gör han när han jagar runt dig :confused: :confused:

Han bits! Ibland sätter han bara i tänderna snällt och knuffar, men för det mesta blir han riktigt :devil:-ig och bits! Gärna i fötterna eller armarna/händerna.
 
Re: Bortskämda skitunge!! >;)

oj då :eek: vilken buse ;)...mina små liv är nog ganska snälla mot mig iaf :love: :love:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har fått problem med läggningen av vårt barn (16 månader). Ofta tar det minst en timme även om han är trött (har tagit tre) och om...
2
Svar
33
· Visningar
5 537
Senast: imzork
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 764
Senast: alice
·
G
Övr. Hund Äntligen sommarlov! Men som hundägare blir det inte alltid som man minns det när man var liten. Upp varje morgon. I alla väder. Ut och...
2
Svar
23
· Visningar
2 308
Senast: Ainon
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Hö- och halmskörd 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp