BoT Nättäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Luva
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 034
L

Luva

Har precis köpt ett BoT nättäcke. Tog givetvis den stl i täcken som min häst brukar ha.
Men när jag prövade täcket var det förstort.
Någon annan som harft samma problem med BoT täckena, att storlekarna är större än normalt?

Sv: BoT Nättäcke

Jag har flera täcken från BoT. Upplever alla täcken som rymliga. T.ex. har ett täcke som är i strl 125 och den kan de som drar 130-140 cm utan problem.

Ja, mäte mitt täcke i ryggen, 130 cm.
Problemet är att kryssgjordarna hänger läst past jag har spänt dem och det är pösigt i bogen.

Pratade med BoT idag, dessvärre är det ca 2 månaders lev tid på 115 täcket :(

Måste säga att BoT kundtjänst är bland de trevligaste jag mött.
fast jag köpte täcket ifrån en återförsäljare, skickar själva BoT ett 115 täcke till mig samt en retursedel.
Så passar 115 täcket bättre får jag behålla det och då ska jag skicka 125 täcket i retur till dem.

De svarade supersnabbt och har nu skickat täcket.
Det kallar jag kundservice!

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 745
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka