BoT-täcke nya eller gamla

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare missan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 638
M

missan

Nu ska jag köpa ett back on tracktäcke till min totto, och funderar lite över hur man kan vara säker på att man får nyaste modellen. Vad jag förstått så är den "gamla" modellen sämre sydd och med sämre passform. När ifrån började den "nya" modelllen tillverkas? Jag tänkte beställa över internet eftersom det inte finns någon butik i närheten som säljer det och för att det blir billigare så. Är det någon skillnad typ färgmässigt eller så som man kan fråga försäljaren om?

Nån som vet?

Sv: BoT-täcke nya eller gamla

Jag antar att jag har den gamla modellen, med kryssgjordar, men jag anser inte att dne har dålig passform, hästen har den på sig ca 20 timmar om dygnet och har han annars lätt för att få skav, förra vinterna var dte nästans kris, men idag har han knappt några skav.

jag gillar min modell =)

den modellen jag har har bogveck osv.

Köpte min hos Kim på www.good4u.se hon kan svara på allt du vill veta. Verkligen toppen.

Liknande trådar

Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 831
Senast: CFrisk
·
Övr. Hund Måste köpa nya täcken till de bortskämda djuren ;) och har kollat på bl.a Hurtta och BoT. Ska det bli Hurtta så måste det vara den...
Svar
19
· Visningar
2 449
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Smitare - hur gör ni?