Bukefalos 28 år!

Botox i pannan?

Jag är likadan! Jag älskar skrattrynkor, lite väderbiten hud och gärna en krokig näsa dessutom! :heart Det ska synas att man lever.
Åh! Jag tänker exakt likadant! När jag för några månader sedan upptäckte att jag hade fått antydan till kråksparkar blev jag så glad :D
Trevligt att vi är fler :D

Hahaha åhhh :love: Du har inte alls fel åsikt, jag tycker också att det hör till, är naturligt och vackert (dubbelmoralen haglar), men just för tillfället har jag svårt att acceptera fanskapet! :cautious::o
Haha, det kanske är något du finner dig i om du låter dig vänja dig vid tanken ;)

Nåja, man gör som man vill på den där punkten men jag hade nog hellre provat en massa salvor i hopp om att hitta rätt än att sticka nålar med risk att få hängande ögonlock :o å andra sidan kanske du har flyt att hitta en duktig person som håller i nålarna :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Känns som jag frågat typ alla jag känner för att bara höra hur de tänker om detta, men hör ändå gärna lite mer input/tankar...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: fridaxi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
278
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 580
Senast: Nominous
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 510
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp