Boxskylt i metall

Lovisaleonora

Trådstartare
Söker med ljus och lykta - utan framgång - efter någon som tillverkar boxskyltar i metall.

Är ute efter en av de "traditionella" med stansade bokstäver, inget målat alltså.

Tips?

Sv: Boxskylt i metall

Trevligt när någonting ligger nära, men vi börjar ju bli RIKTIGT bortskämda i Skåne... :D

Kanske t o m borde köra in ikväll, det är ju trav och öppet. Fast det krockar ju med Feldenkrais-kursen *fan*

De har öppet 9-16 alla dagar tror jag men kanske stängt på onsdagarna så det finns ju fler tillfällen!

En sammansvärjning mot heltidsarbetande människor placerade i city!

Nå, jag får väl skicka sambon, han njuter säkert av att få rota runt där :D

Tack för tipset!

Gammal tråd, jag vet, men hittade du något? Bild i så fall? Jag vill ha en boxskylt i metall. Gärna guldfärgat på något vis. Ca 10-15 cm hög med graverade bokstäver..... Någon som kan hjälpa med tips?

GJ Gravyr är alltid med på alla mässor.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: MJLee
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 987
Senast: Fruentimber
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 961
Senast: Lhas
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter något jag inte vet om det finns... Har två islandshästar i tävlingskondition som på riktigt tränas... 2
Svar
21
· Visningar
2 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka