Bra återfuktande ansiktskräm?

Min hudtyp gick från arg till nöjd när jag började använda ansiktskrämen från Sorbetkollektionen som finns hos the body shop. Samma serie som serumet i inlägget ovan.

Helt superbra!

Hade den som både dag- och nattkräm. Nu är den slut och jag behöver köpa ny, har bara inte fått tid att gå dit än.
 
Min hudtyp gick från arg till nöjd när jag började använda ansiktskrämen från Sorbetkollektionen som finns hos the body shop. Samma serie som serumet i inlägget ovan.

Helt superbra!

Hade den som både dag- och nattkräm. Nu är den slut och jag behöver köpa ny, har bara inte fått tid att gå dit än.
Vitamin E?
Ska be om ett test på den tror jag, för att se om det skulle fungera :)
(ps. det finns Webshop, kanske funkar? Kan inte tänka mig att det skulle krångla på något vis)
 
Vitamin E?
Ska be om ett test på den tror jag, för att se om det skulle fungera :)
(ps. det finns Webshop, kanske funkar? Kan inte tänka mig att det skulle krångla på något vis)

Ja precis!
Så underbar på huden, konsistensen är fantastisk.

Och TBS finns inne i stan, jag borde kunna skrapa fram de 10 minuterna det tar att gå dit...
 
...ta med buke i mobilen och gå? :idea: :D
(de har 25% rabatt på ansiktsvård för övrigt...ska passa på själv när jag får pengar :) )
 
Jag använder Mary Kay Botanical Effekt för torr och känslig hud.
Innan var de torrt, rodnad överallt, småfinnar, och de flagnar.
De var se bästa jag gjort. Helt underbart! Har cleanse - som rengör. Sedan freshen - ansiktsvatten. Hydrate som återfuktar. Sedan finns de en scrub som jag använder 1 ggr i veckan. Till serien finns även en "fuktbomb" men de blev alldeles för mkt fukt för mitt fejs :)
 
Rengör med honung på kvällen.

Smörj in med kokosolja innan läggdags + lite vid behov.

Bästa, mest prisvärda, ekologiska, snällaste underbaraste.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har väldigt torr hy, speciellt just nu när jag använder differin (en retinoid). Har en bra hudvårdsrutin som motverkar detta och det...
Svar
15
· Visningar
826
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är på jakt efter en ny ansiktskräm. Idag använder jag Acos dag och nattkräm men är inte helt nöjd. Tycker inte alls att den...
2
Svar
20
· Visningar
965
Senast: Alos
·
Kropp & Själ Jaa, jag vet att det är skitsvårt för er att säga över ett forum. Men jag har verkligen inte råd att gå till nån hudterapeut nu, och de...
Svar
14
· Visningar
2 329
Senast: sthu
·
Småbarn Som rubriken säger så undrar jag om någon har något bra tips på en fet och återfuktande kräm att ha på ett litet barns väldigt torra...
2
Svar
23
· Visningar
12 861
Senast: Mirifax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp