Bukefalos 28 år!

Bra att ha?

A

aspartam

Är dessa block vettiga att ha? Hade tänkt att köpa sex stycken, men det blir mer än tvåtusen :eek: kronor...

Finns det något annat, bättre och/eller billigare alternativ?

mvh Ellinor E. Karlström :bump:
 
Jag tänkte bygga något liknande av 25liters dunkar.
Fylla dem med fogskum och sand. Skära ut en fåra för fixering av bommar.
Det blir lite pyssel och ser inte lika snyggt men man får ett handtag på köpet :idea:
 
Vi har liknande block hos oss,och de används flitigt både i hoppningen och i div. andra övningar på bakcen.Lätta att hantera och ställbara på olika höjder.
Är jättenöjda med de. :D
 
De är jättebra,går att använda till hoppning (lägre höjder) och massor av bomövningar.
Verkligen toppen!
Praktiska att förvara samt ta fram och tillbaka eftersom de är lätta att bära och så :banana:
 
ja fast samtidigt kan de ju inte vara så svåra att bygga själv...2000 är ju ganska mycket pengar.. de är bara att ta två plankor, lägga i kryss åså spika...
så blir som sånna cavalettis... :)
 
vi har liknande på mitt stall... de används flitit, både som hinder och som utfyllnad i hinder...
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: lillan222
·
Kropp & Själ Förmodligen inte men chansar ändå på att någon stött på ett bra alternativ. Jag har aldrig kunnat vänja mig vid bettskena har haft tre...
Svar
5
· Visningar
429
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp