Nu kommer ett sånt här irriterande inlägg från mig igen. Men tycker du jag skriver för ofta och stör dig på det så kan jag tipsa om ignorera-funktionen. Använd den så är problemet löst:up:.

Kanske lät jag lite grinig där, men det är jag inte. Idag är jag på gott humör. Innan ledigheten så tänkte jag att jag minsann skulle gå en promenad varje dag, för att komma i form. Nå väl, tanken var god. Idag kom jag ut för första gången. Såg en tussilago :). Jag tog ett par andra skor än jag brukar ha. Upptäckte att tånaglarna var för långa. Aj.

Sen har jag duschat idag. Behövdes verkligen. Har varit för trött för sånt ett tag.

Och så har jag lagat mat! Jag sitter nu och väntar på att det ska puttra färdigt.

Det var mina tre mål för dagen. Om jag orkade så skulle jag snickra också. Och det har jag faktiskt gjort. Kände mig riktigt energisk när jag gjorde det också. Så roligt att för en gångs skull känna att jag orkar. Jag skulle vilja känna så jämt.

Idag har jag heller inte haft ont i ryggen eller känt mig stel. :up:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är ingen kul dag varken för promenader eller snickrande. Jag vill inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Och jag måste faktiskt inte...
Svar
10
· Visningar
488
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 499
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp