Bra föreläsare till brukshundklubb

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nobbeled

Har ni några bra förslag till hundföreläsningar är jag jättetacksam om ni ville PM:a mig.
Områden som kan vara intressanta är tex: Inlärningspsykologi, beteende, fysiologi etc

Svarar ni här i forumet kanske tråden blir bortplockad för reklam eller personangrepp....

Lill / Stall Nöbbeled
 
Sv: Bra föreläsare till brukshundklubb

Även trådar där det inte finns något diskussionsunderlag åker i papperskorgen. Trådar där man efterlyser saker/personer hör inte heller hemma i forumet.

lillebill,moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Ska sälja min pickup och funderar på att köpa en begagnad xc60 från -19 eller -20. Lite beroende på vad jag får för min. Har en xc60...
Svar
4
· Visningar
548
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 279
Senast: QueenLilith
·
Anläggning Hej på er! På vår lilla minitomt på 2000kvm ska vi bygga ett pyttestall till två minishettisar. Innan någon förbarmar sig vill jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 790
Senast: nullo-modo
·
Skola & Jobb Högst oklart vad jag vill med denna tråd... Men det kanske finns någon som har bra förslag på vad man kan göra... Eller så behöver jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 051
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp