Bra förslag??

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

honeypie

Åh..jag mår så fruktansvärt illa! Nån som har nå´t bra förslag på vad man ska pilla i sig. Har lyckats äta 2 knäckebröd på hela dan. Åt iofs en korv m bröd först men den fick jag ju inte behålla.. :crazy:

Vet iofs inte om denna tråden hör hemma här, men tänkte att ni kanske borde veta...

Kram
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bra förslag??

Är du gravid alltså? Isåfall kanske Postafen (åksjuketabletter) kan hjälpa. Det finns också en slags armband (elerr vad det var) på Apoteket som kan hjälpa.
 
Sv: Bra förslag??

Armbandet funkade rätt ok för mig (postafen vissa dagar, när det var som värst/jag var tvungen att vara "ok").
Armbandet trycker, med en kula, på en akupressurpunkt mot illamåendet.
 
Sv: Bra förslag??

Jag vet ju inte än om så är fallet... men har väl mina misstankar om detta ja. Jag får se om mensen kommer nu i veckan.. Så jag frågar väl lite i förskott.
Man kanske bara är skendräktig el nå´t!

Fast jag tycker att jag har symptom så att det räcker & blir över. Kan man inbilla sig så mycket?? :confused:

Kram
 
Sv: Bra förslag??

Hej!!! Om man är gravid o mår illa kan man dricka ingefära.. Koka upp en bit ingefära i vatten o drick... Det funka på mej!! Lycka till
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 824
Senast: gulakatten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 596
Senast: Stereo
·
L
  • Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 264
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp