Bra förslag??

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

honeypie

Åh..jag mår så fruktansvärt illa! Nån som har nå´t bra förslag på vad man ska pilla i sig. Har lyckats äta 2 knäckebröd på hela dan. Åt iofs en korv m bröd först men den fick jag ju inte behålla.. :crazy:

Vet iofs inte om denna tråden hör hemma här, men tänkte att ni kanske borde veta...

Kram
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bra förslag??

Är du gravid alltså? Isåfall kanske Postafen (åksjuketabletter) kan hjälpa. Det finns också en slags armband (elerr vad det var) på Apoteket som kan hjälpa.
 
Sv: Bra förslag??

Armbandet funkade rätt ok för mig (postafen vissa dagar, när det var som värst/jag var tvungen att vara "ok").
Armbandet trycker, med en kula, på en akupressurpunkt mot illamåendet.
 
Sv: Bra förslag??

Jag vet ju inte än om så är fallet... men har väl mina misstankar om detta ja. Jag får se om mensen kommer nu i veckan.. Så jag frågar väl lite i förskott.
Man kanske bara är skendräktig el nå´t!

Fast jag tycker att jag har symptom så att det räcker & blir över. Kan man inbilla sig så mycket?? :confused:

Kram
 
Sv: Bra förslag??

Hej!!! Om man är gravid o mår illa kan man dricka ingefära.. Koka upp en bit ingefära i vatten o drick... Det funka på mej!! Lycka till
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 824
Senast: gulakatten
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 538
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
832
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 699
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp