B

**BORTTAGEN**

Hej på er alla!

Jag måste bara få skriva att jag trivs här.
Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt som detta.
Visst har somliga av oss mkt olika åsikter :D
men det finns alltid utrymme för intressanta diskussioner.
Tycker också att hela forumet är bra upplagt, lätt att göra inlägg, snabbt(även för mig med modem) samt lätt att hitta.

Ville bara säga att här trivs jag :) :banana: :bow: :bump:
 
Jag trivs här också även om man har olika åsikter ibland. Men sånt skakar jag av mig lätt och i nästa diskussion kanske man tycker lika :)
 
Det intressanta är väl att man oftast förstår varandras tankesätt även om man inte håller med.(efter 89 inlägg :D)
Utan olika åsikter föds inga intressanta diskussioner.
 
Sv: Bra forum

Hej på er alla!

Jag måste bara få skriva att jag trivs här.
Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt som detta.
Visst har somliga av oss mkt olika åsikter :D
men det finns alltid utrymme för intressanta diskussioner.
Tycker också att hela forumet är bra upplagt, lätt att göra inlägg, snabbt(även för mig med modem) samt lätt att hitta.

Ville bara säga att här trivs jag :) :banana: :bow: :bump:

tycker som du ! jag älskar detta forum:love: när jag inte håller på med mina foderhästar äter eller är i skolan är jag alltid här!
(sover gör jag väl också):D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 636
Senast: starcraft
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 267
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp