Bra musik program??

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 832
H

HeRomer

Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill ja ej installera igen..

kom med förslag!!!:)

Sv: Bra musik program??

Vill ah ett program som ja kan spela upp musik på, har haft itunes hela tiden men nu har det bara krånglat de sista dagarna så det vill ja ej installera igen..
På en frisk dator krånglar inte iTunes, så ditt första steg innan du provar att installera något nytt musikprogram borde vara att se till att iTunes lirar som det skall. Annars är risken att även andra program kommer att krångla.
Smidigaste alternativet är nog annars Windows Mediaspelare, eftersom det så att säga följer med på köpet med Windows och du inte behöver bekymra dig om särskilt mycket ifråga om uppdaterinar eller att leta support. Spelar alla relevanta ljudformat.

På en frisk dator krånglar inte iTunes, så ditt första steg innan du provar att installera något nytt musikprogram borde vara att se till att iTunes lirar som det skall. Annars är risken att även andra program kommer att krångla.
Smidigaste alternativet är nog annars Windows Mediaspelare, eftersom det så att säga följer med på köpet med Windows och du inte behöver bekymra dig om särskilt mycket ifråga om uppdaterinar eller att leta support. Spelar alla relevanta ljudformat.

Min dator har inga virus eller liknande då den e helt ny, köpte nämligen ny dator o på den gamla funkade itunes helt perfekt. men inte på denna så det får va, orkar ej krångla med det. har winamp nu o det verkar funka ok..

har vlc med men använder bara det till filmer o sånt. och har windows media player men tycker inte att det e speciellt bra. vill kunna lägga in låtarna i olika spellistor.. men som sagt det funkar nu..

tack för alla svaren :)

foobar2000 kanske är ett alternativ? :) Tycker funktionen med spellistor i olika tabbar är väldigt fiffig.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
Fritid Ska till Strömsholm på torsdag och av någon anledning tror jag det kan finnas en och annan bukefalist som har varit där. Sista dagen... 2
Svar
22
· Visningar
809
Senast: Michellan95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka