Bra ridbyxor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 893
A

anna210

Vill ha tips på helskodda ridbyxor som har sidofickor.
Undrar speciellt om det är någon som har Pikeur Mondega eller Jacson Samos... :)
Vad ska man satsa på? Vill helst inte ha med superhög midja som det är på rätt många ridbyxor...

Mountain horse Isolde helskodda har en ficka med dragkedja på högra sidan.
tycker dom är skitbra, men tyvärr ngt höga i midjan.

Ingdams har jätte sköna helskodda ridbyxor med en sido ficka på höger sida. De är lika mjuka och sköna hur många gånger man än tvättar dem :love:

Pikeurs är underbara! :love: Jag använder nästan bara sådana nu och när jag köper nya är det alltid Pikeur. :)

Håller Pikeur bra?
Funderar på ett par pikeur Mondega som ju är otroligt snygga och tyvärr lite dyra :p
Det är väl något microfibermaterial?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka