Bukefalos 28 år!

Bra tandläkare i Västerås? FTV

firren

Trådstartare
Hej!
Håller på att kolla efter en ny tandläkare då jag inte trivs hos denna jag har idag, finns inte någon annan ledig på mottagningen jag går på förrän om minst ett år.

Kan ni tipsa om någon bra i främst Västerås men annars Eskilstuna eller Köping? Ska helst jobba inom folktandvården.

Vore tacksam för all hjälp jag kan få :)
 
Jag gick på folktandvården Adelsö hos Ann-Christine tror jag hon heter från mitt första tandläkarbesök som barn tills jag flyttade från Västerås för 2 år sen drygt, dvs 28-29 bast ;) trivdes alltid bra där och hade aldrig någon anledning att byta till annan så du kan ju testa :). Mina föräldrar går hos staffan unnegård, privat, och trivs bra där! Eller nu är det nog hans dotter som har det förresten..
 
Hej! Jag har alltid gått till Herrgärdet på stan. Alltid blivit bra bemött och fått tid samma dag när det behövts :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag går på Remsima som jag tar var sjätte vecka på sjukhuset, den är för min Ulcerös kolit. För 1,5v sen var jag hos tandläkaren och...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: Tjingeling
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 358
Senast: AraSlei
·
Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
19 307
Senast: Nytant
·
  • Artikel
Dagbok Usch, måste skriva av mig någonstans så det får bli här där ingen förhoppningsvis skäller ut mig. Jag har haft problem med en...
Svar
12
· Visningar
1 635
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp