Bukefalos 28 år!

Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Jag har inget att tillföra den poetiska sidan av diskussionen, så jag nöjer mig med den faktiska trådstarten.

Varför i hela friden kände du att du behövde redogöra för din pojkvän? DET var min första tanke. Som vän hade jag känt mig fruktansvärt sårad över att du delar förtroenden andra ger dig, med din pojkvän. För att du på något sätt känt att det borde beröra honom? Varför? För att reta pojkvännen, för att såra vännen eller för att du har redovisningsskydldighet? Jag förstår inte.

Själv hade jag som Ramona tagit det som en komplimang. Är det inte önskvärt hade jag nog replikerat något i stil med "jaså, kommer det att påverka vår vänskap?". Känns det som något som i alla fall är lite småkul hade jag tackat för komplimangen och hänvisat till nuvarande pojkvänsituation.
Har just rapporterat det inlägget som On Topic.

mvh baksätesmoderator
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 306
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Hazel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 846
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp