Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

M

mallan

Har gjort iordning en CD med inspelat prat och en låt som jag brännt (skolarbete till imorn.. :crazy: ). Den funkar när jag spelar upp den i datorn, men inte i vanlig CD-spelare. Varför?? Väldigt tacksam för snabb hjälp!
 
Sv: Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

Har du bränt i mp3 eller waw?

Äldre cdspelare brukar inte stödja mp3-format.
 
Sv: Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

Den kanske är bränd i ett format som din cd-spelare inte kan läsa?
MP3 eller liknande?

såg att det fanns snabbare svarare :-)
 
Sv: Bränd CD som inte funkar. Hjälp!

Pratet + musiken är ihopsatt i windows media player, så den är bränd därifrån, och blir då tydligen i WMA(windows media auto)-format. Är det kanske så att detta format inte kan läsas av vanliga CD-spelare? Om det är så, hur gör jag då?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag måste verkligen ha tag på hörskydd som jag kan använda när det är mycket runtomkring mig för det blir helt öronbedövande, jag hör...
2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Lyan
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 710
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 502
Senast: manda
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp